Futony
Postele
Rámy
Doplňky

FUTON Centre

Raisova 6, Praha 6 | mapa
SHOWROOM Po-Pá: 17:00-19:00 nebo po domluvě
Štěpán Bíca: (+420) 720 463 991 (Po-Pá: 10:00-19:00)
Steven Milgrom: +420 776 721 296 (Mon-Fri: 10am-7pm)
E-mail: info@futoncentre.cz

 

Obchodní podmínky:

Řídíme platnými zákony České Republiky.
 
 

Jak objednat?

Objednat lze prostřednictvím našeho e-mailu, telefonicky, osobně na prodejně. Ke každé objednávce je nutno uvádět jméno, pod kterým je objednávka následně vedena, telefonický kontakt (mobilní telefon), případně adresu dodání. U futonů jsme schopni garantovat vyhotovení během 2 a více pracovních dní, u rámů záleží na tom, zda jsou skladem, či ne. Termín dodání uvádí prodejce při objednání.

V rámci uskutečnění vaši objednávky si udáváme právo termín dodání kdykoli změnit, je-li to nutné z technických nebo organizačních důvodů. O změně termínu dodání se vás pokusíme včas informovat. Termín se též může změnit, uděláte-li v objednávce v době jejího vyhotovování nějakou zásadní změnu. Změna termínu dodání není v žádném případě důvod ke zrušení objednávky, vrácení již zakoupeného zboží nebo předem uhrazené zálohy. Též si vyhrazujeme právo na upravení ceny, pokud je to nutné ve vztahu k okolnostem jako je změna objednávky nebo způsob jejího doručení. Vaši objednávku můžeme také kdykoli zrušit, pokud není například včas uhrazena domluvená záloha, objednávka není doplacena, není upřesněna předběžná specifikace nebo ji nelze opakovaně doručit v rámci našich časových možností. Uhrazenou zálohu na objednané zboží nelze vrátit. Při nepřevzetí objednávky od přepravce za předpokladu, že zásilka je v pořádku, nepoškozena, hradí dodatečné náklady kupující.

Na zakázkovou výrobu je nutno složit dohodnutou zálohu na účet nebo hotově.

U speciálně "zakázkových" vyrobených objednávek, specifického typu dřeva, rozměru a doplňků nelze zboží vrátit.
Zákázkovým provedením se myslí i konkrétní barevné a individuální vyhotovení objednávky.
Vrátit lze pouze postele a rámy standardních rozměrů zakoupené bez povrchových úprav.

 
Cena zakázkových velikostí je úměrná standardním cenám v našem katalogu.

PŘEDCHÁZÍME TOMU, ABYSTE OBJEDNALI PRO VÁS NEVHODNÝ VÝROBEK!
NEPROVOZUJEME E-SHOP, PROVOZUJEME ON-LINE KATALOG, VE KTERÉM SI MŮŽETE NAŠE PRODUKTY PROHLÉDNOUT A VYŽÁDAT SI K NIM KONZULTACI, MY VÁM RÁDI PORADÍME, JAKÝ VÝROBEK NEJLÉPE SPLŇUJE VAŠE POTŘEBY.
 
 

Platba

Hotově, bankovním převodem (předem aspoň 3 dny), dobírkou.

PŘIJÍMÁME PLATBY KARTOU

Naše číslo účtu u Komerční Banky:

- pro domácí platby: 51-2315290267/0100

- mezinárodní formát:
(IBAN): CZ1 701 000 000 512 315 290 267
kod (SWIFT): KOMBCZPPXXX
variabilní symbol: vaše telefonni číslo

UVEDENÉ CENY JSOU VČETNĚ 21% DPH.

Ke každé platbě vám bude vystaven řádný doklad. Při vyšší částce si od nás můžete vyžádat fakturu, včetně specifikace objednaného nebo zakoupeného výrobku. V případě platby převodem je nutno zaslat potvrzení platby na náš e-mail.
Díky informaci o uhrazení jsme schopni dříve registrovat vaší platbu.
 

Fakturační adresa:

FUTON Centre
Raisova 6
160 00 Praha 6

IČ: 75506734
DIČ: CZ680303934
 
 

Doprava

Převzetí zboží je možné v otevíracích hodinách v naší prodejně, případně po domluvě.
Doprava po Praze je možná přepraním servisem Toptrans během dne nebo přes privátní rozvoz po 18:00.
Doprava po 18:00 je zpoplatněna paušální částkou.
Mimo Prahu zasíláme zboží přepravním servisem Toptrans
Doprava po Praze je limitována možností parkování.
Asistence do bytu je možná pouze v Praze v případě možnosti parkování.
Montáž objednávek za příplatek 350,- jsme schopni realizovat pouze v Praze v případě možnosti parkování.

U nových výrobků je nutné ihned zkontrolovat, zda při přepravě nedošlo k poškození - jak postupovat při poškození najdete dále v sekci „Záruka“. 

DOPRAVA PO CELÉ ČR + SR:

Privátní rozvoz:
 Praha: 450 Kč (malý objem)
 Praha: 600 Kč
(velký objem)
 
asistence do bytu
(pouze v Praze)
 + 100 Kč
(malý objem)
 + 300 Kč
(velký objem)

TOPTRANS(orientační):
 Praha: 480 Kč
(do 30 kg)
 Praha: 580 Kč
(do 100 kg)
 
Brno: 480 Kč
(do 30 kg)
 Brno: 580 Kč
(do 100 kg)
 Hradec Králové:480,-
(do30kg)
 Hradec Králové:580,-(do100kg)
 Liberec: 520 Kč (do 30kg)
 Liberec: 620 Kč (do 100kg)
 Plzeň: 520 Kč (do 30kg)
 Plzeň: 620 Kč (do 100kg)
 Tábor: 520 Kč (do 30kg)
 Tábor
:
620 Kč
(do 100kg)
 
České Bu.: 620 Kč (do 30kg)
 České Bu.: 780 Kč
(do 100kg)
 Olomouc: 620 Kč
(do 30kg)
 Olomouc: 780 Kč
(do 100kg)
 Ostrava: 620 Kč
 (do 30kg)
 Ostrava: 780 Kč
 (do 100kg)
 
Dobírka +120,-

 
 Slovensko:

 sleva na objednávku500Kč
 
 Balík / Česká pošta:
 120 Kč
(do 5kg)
 

DOPRAVA DO ZAHRANIČÍ:
včetně instalace

Německo: 7 900 Kč (do domu)
Belgie:      8 900 Kč (do domu)
 

Termín dodání

Futony: obvykle 1-3 pracovní dny, maximálně však týden
Postele a rámy: skladem nebo vyrábíme do 3-5 týdnů
 

Záruka - a na co se vztahuje

Naše záruka se vztahuje na nové futony a rámy u nás zakoupené a vyrobené.
K uplatnění záruky můžete použít doklad o platbě.

  • Futony u nás vyrobené jsou velice kvalitně zpracovány a materiálem není nijak šetřeno, jsou vyráběny v Čechách a technologii výroby již od roku 1994 stále zlepšujeme na základě nových zkušeností.
  • Do záruky na futon spadá například jeho poškození které není způsobeno jeho používáním, ale jeho zpracováním nebo vadou materiálu (např. natržení švu futonu - což se může ve výjimečných případech stát při jeho velké váze). Z toho vyplývá, že například plísně a jiná poškození, která vznikají při nesprávném používaní, nejsou řešeny v rámci reklamace
  • U bavlněných futonů bez vnitřního jádra dochazí k častečnému proležení, což je u bavlny normální, a nemělo by to být nijak nepříjemné.

Ke každé reklamaci futonu je přistupováno individuálně.

  • Rámy, které jsou vyráběny také českými truhláři jsou z masivu a proto se s nimi musí podle toho zacházet. Snažte se předejít poškození při přepravě a manipulaci s díly, zejména u náchylnějších dřevin, jako jsou borovice a smrk, které jsou měkčí. Záruka je uplatnitelná v případě, že rám je dodán již poškozený. Každý díl je před dopravou kontrolován, proto je nutné například při převzetí od dopravce ihned celou zásilku rozbalit a zkontrolovat.
  • V případě poškození vše zdokumentovat fotoaparátem, obal i poškozený díl a ihned volat přepravce, který zboží dovezl! V případě přepravy přes firmu Toptrans ihned kontaktovat řidiče, e-mailem odeslat dokumentaci včetně kontaktních údajů na příslušné depo a zároveň kopii k nám do obchodu, abychom vše napravili. Tento krok je obzvlášť důležitý! Bez informace a dokumentace nemáme šanci u Toptransu reklamaci uplatnit. Zprostředkováním přepravy nejsme povinni plně hradit poškození vzniklá u přepravce.
  • V každém jiném případě jsme opět nakloněni individuálnímu řešení.
  • I u starších rámů a futonů se dá mnohé opravit, vylepšit, za celkem přijatelnou cenu, proto je dobré se v takové situaci ozvat.
  • V rámci reklamace není hrazena přeprava ani jiné náklady spojené s manipulací, zabalením, administrací apod.

Běžné vlastnosti, které nejsou důvodem k reklamaci:

Velikost futonu je ovlivněna jeho stářím. Nový futon je vždy o něco menší, což je záměr. Futon se brzy rozleží do správných dimenzí.

Námi používaná vlna není chemicky čištěná, pouze praná. Je to šetrné zpracování, které však u nových futonů může způsobovat, že jsou jemně cítit po ovečkách. Nejedná se o závadu, není to zdraví škodlivé, je to dočasné, přirozené pro přírodní materiál.

Při výrobě futonů běžně používáme textilní křídu. Malé barevné flíčky v místě švů a prošití nejsou závadou a brzy sami zmizí.

 

Reklamace - Reklamační řád

Na nové výrobku je vám garantována záruční lhůta 2 roky obecně. My vám nabízíme rozšířenou záruku na futony u nás vyrobené, zakoupené: rozšířenou záruku nabízíme na zpracování a materiál, nevztahuje se na poškození vzniklá používáním (plísně) nebo při přepravě.

Při indikaci poškození je nutno tuto skutečnost dokumentovat a o poškození nás informovat telefonicky nebo e-mailem. Často se konkrétní problémy řeší individuálně. Uvádějte přesný popis vady a kontakt na sebe.

V rámci reklamace není možné, abychom vám hradili dopravu. Na řešení reklamace potřebujeme 5 – 30 dní, podle rozsahu dané vady. U dřevěných rámů je nutné být opatrný především při převozu a nové zboží hned zkontrolovat. (jak postupovat, když je poškozena zásilka od Toptransu uvádíme v sekci „Záruka“)

Výrobky k reklamaci přijímáme u nás v prodejně, Raisova 6, Praha 6.
 
U speciálně "zakázkových" vyrobených objednávek, specifického typu dřeva, rozměru a doplňků nelze zboží vrátit.
Zakázkovým provedením se myslí i konkrétní barevné a individuální vyhotovení objednávky.
Vrátit lze pouze postele a rámy zakoupené bez povrchových úprav standardních rozměrů.

U starších výrobků lze mnoho opravit, vylepšit. Neváhejte a kontaktujte nás. I 10 let starý futon se dá nově potáhnout, změkčit a podobně. Cena takových úprav záleží na rozměru a použitém materiálu, vždy je ale nižší než futon nový.
 

Orientační ceny oprav

  • nové potažení futonu: od 1 600 Kč
  • nahrazení části poškozené vlny a bavlny: od 500 Kč (+ nové potažení futonu)
  • vnitřní jádro: od 1 400 Kč (+ nové potažení futonu)
  • práce a režie při opravě futonu: 500 Kč / hodina
  • převzetí na vaší adrese: 550 Kč (Praha)
  • dovoz na vaši adresu: 550 Kč (Praha)