Futony
Postele
Rámy
Doplňky

FUTON Centre

Vzorkovna / Dílna: Raisova 6, Praha 6 | mapa
Pondělí - Pátek
10:00-19:00 Pouze po domluvě! Individuální schůzky! 
Štěpán Bíca: (+420) 720 463 991 (Po-Pá 10:00-19:00)
E-mail: info@futoncentre.cz

 

Obchodní podmínky:

Řídíme se platnými zákony České Republiky.
 

Jak objednat?

- přes webový konfigurátor
- e-mailem
- telefonicky
-
osobně na prodejně.

Ke každé objednávce je nutno uvádět jméno, pod kterým je objednávka následně vedena, telefonický kontakt (mobilní telefon), případně adresu dodání.

V rámci uskutečnění vaši objednávky si udáváme právo termín dodání kdykoli změnit.
O změně termínu dodání se vás pokusíme včas informovat. Termín se může změnit, uděláte-li v objednávce v době jejího vyhotovování změnu. Změna termínu dodání není důvod ke zrušení objednávky, vrácení již zakoupeného zboží nebo předem uhrazené zálohy. Též si vyhrazujeme právo na upravení ceny, pokud je změna v objednávce nebo způsobu jejího doručení. Vaši objednávku můžeme také zrušit, pokud není například včas uhrazena záloha, objednávka není doplacena, není upřesněna předběžná specifikace nebo ji nelze opakovaně doručit. Uhrazenou zálohu na objednané zboží nelze vrátit. Při nepřevzetí objednávky od přepravce za předpokladu, že zásilka je v pořádku, nepoškozena, hradí dodatečné náklady kupující.

U  "zakázkových" vyrobků, specifického rozměru a doplňků nelze zboží vrátit.
Zákázkovým provedením se myslí i konkrétní barevné a individuální vyhotovení objednávky.
Vrátit lze pouze postele a rámy standardních rozměrů zakoupené bez povrchových úprav nebo se základní úpravou olej s voskem.

 
Vrácení zboží objednaného přes internet je možné do 14 ti dní na prodejně v neporušeném stavu.
Rozbalení futonu z čisté ochranné fólie nebo sestavení postele a přišroubování doplňků je již použití výrobku.
 

Platba

- hotově nebo kartou na prodejně
- bankovním převodem (vždy předem)
- hotově dobírkou.

Vážení zákazníci, při platbě kartou si z transakce banka vezme poplatek 1.5 %. Preferujeme tedy platbu jinou metodou.

Naše čísla účtů u Komerční Banky:

Steven Milgrom: 

PLATBY ZASÍLAT NA TENTO ÚČET: 

- pro domácí platby: 51-2315290267/0100 Komerční Banka 

- mezinárodní formát:

(IBAN): CZ1 701 000 000 512 315 290 267
kód (SWIFT): KOMBCZPPXXX 
 

Štěpán Bíca: 

- pro domácí platby: 107-8721340247/0100 Komerční Banka

UVEDENÉ CENY JSOU VČETNĚ 21% DPH.

Ke každé platbě vám bude vystaven řádný doklad. Při vyšší částce si od nás můžete vyžádat fakturu, včetně specifikace objednaného nebo zakoupeného výrobku. V případě platby převodem je možné zaslat potvrzení platby na náš e-mail.
Díky informaci o uhrazení jsme schopni dříve registrovat vaší platbu.

Již vystavenou fakturu je nutné řádně uhradit a nelze ji měnit.
Neuhrazením faktury vaše objednávka nezaníká, ale může to ovlivnit termín dodání.
V případě, že námi vystavenou fakturu neuhradíte, ale převezmete zboží, jste povinni částku neprodleně uhradit, jinak se vystavujete riziku, že částka bude vymáhána.
 

Fakturační adresa:

FUTON Centre
Steven Milgrom 

Raisova 3
160 00 Praha 6
IČ: 75506734
DIČ: CZ680303934
 
FUTON Centre
Štěpán Bíca

Starodejvická 8
160 00 Praha 6
IČ: 87136431
DIČ: CZ8704290155
 

Termín dodání

- Futony: zakázková výroba 2  dny - 2 týdny
- Postele a rámy: zakázková výroba 2-8 týdnů
(u zakázkových rozměrů mohou být termíny jiné)

Dodací termíny se mohou měnit spolu s vládními opatřeními! 
Děkujeme za pochopení.  

Doprava

- Osobní odběr - od avizace nutný do týdne. Od 8.dne účtujeme skladné 100,-/den.
  Doprava po Praze:
- Toptrans
během dne 10:00 - 16:00
- privátníh kurýr - individuálně

Mimo Prahu zasíláme zboží přepravním servisem Toptrans. Doprava po Praze je limitována možností parkování. Asistence do bytu je možná pouze v Praze, v případě možnosti parkování, za aktivní účasti zákazníka. Montáž objednávek za příplatek 600,- jsme schopni realizovat pouze v Praze v případě možnosti parkování. Parkovné platí zákazník. U nových výrobků je nutné po převzetí zkontrolovat, zda při přepravě nedošlo k poškození - jak postupovat při poškození najdete dále v sekci „Záruka“. 


při nákupu 3 a více futonů DOPRAVA ZDARMA
 
DOPPRAVNÉ ČR + SR:

Privátní kurýr v Praze:
přijede v předem domluveném čase:
900 Kč
asistence vykládky až do bytu +200,-
(pomoc s vykládkou až do bytu je možná pouze v případě možnosti parkování)
 

TOPTRANS:
Nadměrné zásilky:
 
600 Kč (do 30 kg)
800 Kč
(do 100 kg)
1000 Kč
(do 150 kg)

Slovensko od 1200 Kč:

DOPRAVNÉ DO ZAHRANIČÍ (orientační) obvykle přes TNT:

Německo, Rakousko: 9 900 Kč

Belgie, Nizozemí: 10 900 Kč


Termíny doručení:

Toptrans: avizuje 1 hodinu před přijezdem. O odeslání zásilky jste informováni námi nebo přepravcem.

Privátní kurýr po Praze: jezdí v předem dohodnutém časovém okně. Pokud je stav dopravy komplikovaný nebo je termín nemožný, navrhneme vám změnu. Obvykle jsme schopni termín doručení 3x upravit nebo přesunout na jiný den, abychom jej přizpůsobili vašim možnostem a možnostem kurýra. Pokud se nám zásilku nepodaří doručit opakovaně, například z důvodu, že se nepodaří najít časové okno nebo zákazník nepřijímá hovor od kurýra, je objednávka automaticky vrácena na prodejnu k osobnímu odběru. V takovém případě poplatek za dopravné nevracíme.
 

Záruka - a na co se vztahuje
 

Garance 10 let na zpracování a materiál. (Platí obecně na všechny typy materiálů obsažené ve futonu a zpracování materiálů za předpokladu, že vada nebo vzniklé poškození není způsobeno běžným opotřebením, případně používáním, které není běžné a mohlo způsobit vzniklé poškození.)

K uplatnění záruky:

  • Futony u nás vyrobené jsou velice kvalitně zpracovány a materiálem není nijak šetřeno, jsou vyráběny v Čechách a technologii výroby již od roku 1994 stále zlepšujeme na základě nových zkušeností.
  • Do záruky na futon spadá například jeho poškození které není způsobeno jeho používáním, ale jeho zpracováním nebo vadou materiálu (např. natržení švu futonu - což se může ve výjimečných případech stát při jeho velké váze). Z toho vyplývá, že například plísně a jiná poškození, která vznikají při nesprávném používaní, nejsou řešeny v rámci reklamace
  • U bavlněných futonů bez vnitřního jádra dochazí k častečnému proležení, což je u bavlny normální, a nemělo by to být nijak nepříjemné.

Ke každé reklamaci je přistupováno individuálně.

  • Rámy, které jsou vyráběny také českými truhláři jsou z masivu a proto se s nimi musí podle toho zacházet. Snažte se předejít poškození při přepravě a manipulaci s díly, zejména u náchylnějších dřevin, jako jsou borovice a smrk, které jsou měkčí. Záruka je uplatnitelná v případě, že rám je dodán již poškozený. Každý díl je před dopravou kontrolován, proto je nutné například při převzetí od dopravce ihned celou zásilku rozbalit a zkontrolovat.
  • V případě poškození vše zdokumentovat fotoaparátem, obal i poškozený díl a ihned volat přepravce, který zboží dovezl! V případě přepravy přes firmu Toptrans ihned kontaktovat řidiče, e-mailem odeslat dokumentaci včetně kontaktních údajů na příslušné depo a zároveň kopii k nám do obchodu, abychom vše napravili. Tento krok je obzvlášť důležitý! Bez informace a dokumentace nemáme šanci u Toptransu reklamaci uplatnit.
  • V rámci reklamace můžeme uhradit přepravu pouze námi zajištěnou. Jiné náklady spojené s manipulací, zabalením, administrací apod. neplatíme. Zákazníci mají vždy možnost vyzvednout opravené zboží zdarma na prodejně.

Běžné vlastnosti, které nejsou důvodem k reklamaci:

Velikost futonu je ovlivněna jeho stářím. Nový futon je vždy o něco menší, což je záměr. Futon se brzy rozleží do správných dimenzí. Námi používaná vlna není chemicky čištěná, pouze praná. Je to šetrné zpracování, které však u nových futonů může způsobovat, že jsou jemně cítit po ovečkách. Nejedná se o závadu, není to zdraví škodlivé, je to dočasné, přirozené pro přírodní materiál. Při výrobě futonů běžně používáme textilní křídu. Malé barevné flíčky v místě švů a prošití nejsou závadou a brzy sami zmizí. Povrchové úpravy Biofa používané na dřevěné výrobky mohou být po rozbalení cítit především díky vyššímu obsahu pryskyřice a olejů obsažených v přírodních nátěrech. Nátěry Biofa jsou zdravotně nezávadné s certifikací i na dřevěné hračky.

 

Reklamace - Reklamační řád

Na nové výrobku je vám garantována záruční lhůta 2 roky obecně. My vám nabízíme rozšířenou záruku na futony u nás vyrobené, zakoupené: rozšířenou záruku nabízíme na zpracování a materiál, nevztahuje se na poškození vzniklá používáním (plísně) nebo při přepravě.

Při indikaci poškození je nutno tuto skutečnost dokumentovat a o poškození nás informovat telefonicky nebo e-mailem. Často se konkrétní problémy řeší individuálně. Uvádějte přesný popis vady a kontakt na sebe.

V rámci reklamace není možné, abychom vám hradili dopravu. Na řešení reklamace potřebujeme 5 – 30 dní, podle rozsahu dané vady. U dřevěných rámů je nutné být opatrný především při převozu a nové zboží hned zkontrolovat. (jak postupovat, když je poškozena zásilka od Toptransu uvádíme v sekci „Záruka“)

Výrobky k reklamaci přijímáme u nás v prodejně, Raisova 6, Praha 6.
 
U  "zakázkových" vyrobků, specifického rozměru a doplňků nelze zboží vrátit.
Zákázkovým provedením se myslí i konkrétní barevné a individuální vyhotovení objednávky.
Vrátit lze pouze postele a rámy standardních rozměrů zakoupené bez povrchových úprav nebo se základní úpravou olej s voskem.


Vrácení zboží objednaného přes internet je možné do 14 ti dní na prodejně v neporušeném stavu.
Rozbalení futonu z čisté ochranné fólie nebo sestavení postele a přišroubování doplňků je již použití výrobku.

Podmínky opravy:

Opravit lze:
Futon, který má výrobní vadu.
Futon, který je potřeba nově potáhnout nebo změnit jeho skladbu, nejpozději však do 6 ti měsíců od zakoupení a jen v případě, že splňuje níže uvedené požadavky.

Futon musí být čistý, bez prachu, bez biologických nečistot, bez chlupů a vlasů.
Opravit je možné obvykle jen futon, který byl chráněn potahem, prostěradlem nebo bylo o něj dobře pečováno.
Zabalený futon musí být srolovaný na kratší rozměr a obalený fólii proti vodě a nečistotám.

Futon, který nesplňuje tyto požadavky, vám vrátíme a nebude u něj provedena žádná oprava.
Důvodem je, že naše výrobní prostory, kde se vyrábí nové futony, nejsou přizpůsobeny pro recyklaci použitých materiálů.

Orientační ceny oprav

  • nové potažení futonu: od 1 600 Kč
  • nahrazení části poškozené vlny a bavlny: od 500 Kč (+ nové potažení futonu)
  • vnitřní jádro: od 1 400 Kč (+ nové potažení futonu)
  • práce a režie při opravě futonu: 500 Kč / hodina
  • převzetí na vaší adrese: 550 Kč (Praha)
  • dovoz na vaši adresu: 550 Kč (Praha)